Veelgestelde vragen

Sommige vragen worden ons vaker gesteld. Op deze pagina hebben we die beantwoord. Wist je dat er in HTML-mailing een uitstekende kennisbank aanwezig is met 120+ inhoudelijke artikelen over de werking van de software?

Naar de kennisbank

Aan de slag

Zijn er tutorials of trainingen beschikbaar?

Ja. Als je inlogt in de applicatie zie je rechtsbovenin de knop Help staan. Daarmee kom je terecht in onze kennisbank, waarin je met behulp van 120+ artikelen uitleg krijgt over de werking van de software en meer kunt leren over e-mailmarketing.

Kan ik mijn relaties importeren?

Ja. In dit artikel lees je hoe je de relaties uit je CRM-systeem of Excel-bestand kunt importeren in HTML-mailing.

Hoe werkt het goedkeuringsproces?

Als je aan de slag gaat met HTML-mailing, willen we er zeker van zijn dat de relaties in je adreslijst hun goedkeuring hebben om mail van je te ontvangen. Indien mensen zich inschrijven via je site en dit aantal geleidelijk opbouwt, twijfelen we daar niet aan. Indien je een import maakt van honderden relaties, voeren we een (handmatige) controle uit. De belangrijkste is een tekstuele verklaring waarin je aangeeft wie die mensen zijn en op welke manier ze toestemming hebben gegeven om gemaild te worden.

Ondersteuning

Richten jullie de software voor me in?

Ja, we helpen je om de account helemaal goed in te stellen. Denk daarbij aan een koppeling met je site, het maken van DNS-instellingen voor betere aflevergarantie en handige 'custom fields' in je adreslijst. Meer informatie vind je op de pagina Kosten.

Helpen jullie me tijdens het gebruik?

Je kunt zelfstandig met HTML-mailing aan de slag. Er zijn in de kennisbank van de applicatie 120+ artikelen beschikbaar waarin de werking van de software wordt uitgelegd. Indien je persoonlijke support en advies op prijs stelt, dan is dat mogelijk.

We bieden ontzorgdpakketten aan waarmee we tijd reserveren om jou te helpen en te adviseren per e-mail en telefoon. Zo kunnen we meekijken met campagnes die je verstuurd hebt, grafische of inhoudelijke verbeteringen voorstellen of automatisering voor je opzetten. Op de pagina Ontzorgdpakketten

Technische zaken

Waarom kan ik niet inloggen?

Bekijk eerst onze statuspagina om te kijken of er geen storing is. Verzeker jezelf er vervolgens van dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord klopt. Probeer eventueel een nieuw wachtwoord in te stellen. Indien dat niet lukt, kun je contact met Support opnemen.

Is de applicatie traag of onbereikbaar?

Mogelijk voeren we een update uit. We informeren onze klanten vooraf over te verwachten downtime of updates. Middels onze statuspagina kun je zien of de applicatie bereikbaar is.

Kan ik met jullie API aan de slag?

Ja. Onze API opent een wereld aan mogelijkheden voor integraties tussen ons platform en dat van jouw favoriete CMS, blog of andere software. Je kunt de documentatie m.b.t. onze API hier bekijken.

Welke koppelingen zijn er?

Er zijn 250+ applicaties of modules waarmee gekoppeld kan worden, waaronder Google Analytics, WordPress, Magento, Facebook, SalesForce en Zapier. Voor een volledig overzicht verwijzen we je naar onze App Store.

Hoe werkt marketingautomatisering?

Middels geautomatiseerde 'journeys', kun je gepersonaliseerde e-mails sturen op basis van gegevens van individuele relaties. Je kunt dit inzetten voor het verwelkomen van nieuwe klanten, om e-mails te sturen op een specifieke datum of om een serie van e-mails te starten op het moment dat een relatie voldoet aan een bepaald criterium. Hier lees je alles over automatisering.

Kosten en facturatie

Kan ik het gratis proberen?

Ja. Via het formulier op de pagina Gratis proberen kun je zelf een account aanmaken. Het gebruik is kosteloos, totdat je besluit een e-mail naar meer dan 5 mensen tegelijkertijd te versturen. We vragen dan om te kiezen voor betaling per e-mail of per maand. Er zijn geen verborgen kosten

Kan ik op ieder moment opzeggen?

Ja. Je kunt je account op ieder moment kosteloos downgraden naar het gratis plan of het geheel beëindigen. Reeds betaalde gebruikskosten of ontzorgdpakketten worden echter niet gerestitueerd.

Hoeveel kost het gebruik?

De software kan gratis geprobeerd worden. Je betaalt pas als je daadwerkelijk e-mail(s) verstuurt. Per verstuurde campagne betaal je een bedrag dat afhankelijk is van het aantal ontvangers. Je kunt variabele kosten voorkomen door te kiezen voor een vast bedrag per maand.

Op welke manieren kan ik betalen?

In principe betaal je per creditcard. Dat is de meest makkelijkste en voordelige manier. Je ontvangt automatisch een factuur voor de gebruikskosten. In uitzonderingsgevallen kun je vooraf een factuur ontvangen die per bankoverschrijving of iDeal kan worden betaald. Kijk op de pagina Kosten voor de details.

Ontvang ik facturen?

Ja, we sturen je afhankelijk van het door jou gekozen pakket maandelijks of per verstuurde e-mailcampagne een factuur op het e-mailadres van de accountbeheerder.

Verlopen mijn ingekochte credits?

Nee, die verlopen nooit. Als je vooraf credits hebt ingekocht, kun je die altijd blijven gebruiken.

Kan ik van pakket veranderen?

Ja. Je kunt op ieder moment wisselen tussen betaling per maand (zowel Basis als Onbeperkt) en betaling per keer zonder aanvullende kosten.

Wat als ik over mijn limiet heen ga?

Als je meer e-mail verstuurt dan de hoogte van je verzendlimiet of als je adreslijst boven de maximale grootte in die staffel uit komt, krijg je een berichtje. Je kunt kiezen voor een hogere staffel of enkel te betalen voor de aanvullende e-mails.

Geldt er een korting voor grootverbruikers?

Ja, er wordt rekening gehouden met bedrijven die heel veel e-mails versturen. Zowel bij betaling per campagne als betaling per maand geldt een gestaffelde korting die oploopt naar rato van gebruik. Neem bij maatwerk contact met ons op.

Heb je in de kennisbank én in bovenstaande veelgestelde vragen geen antwoord gevonden? Dan zou je onze zoekfunctie of ons blog nog kunnen proberen. Wederom geen succes? Neem dan contact op met de afdeling Support.

Recent in ons blog

Hieronder tref je onze meest recente blogartikelen aan.

E-mailmarketing en bounce rates

Jop Berkhout"> Jop Berkhout 28 februari 2017 488 reacties

Gebouncete e-mailadressen kunnen tot één van de meest frustrerende aspecten van e-mailmarketing behoren. Maar een 'bounce' is iets technisch waar alleen systeembeheerders en andere nerds iets mee kunnen toch? Nope. Je kunt zelf van alles doen om ervoor te zorgen dat een e-mail in de inbox van je lezers terecht komt.

Verder lezen

Voeg je bij de 200.000 organisaties die wereldwijd gebruik maken van HTML-mailing om hun omzet met e-mailmarketing te verhogen.