Marketingautomatisering
Met marketingautomatisering kun je personaliseerde (en relevante!) e-mails op precies het juiste moment aan laten komen. Hieronder kun je zien hoe onze klanten automatische e-mails inzetten om hun klanttevredenheid te verhogen of hun omzet een flinke boost te geven.
Source matcht de juiste ICT-professional aan de juiste opdracht en verzorgt tevens het gehele inhuurproces.
Ze verstuurt na inschrijving voor events automatisch informatie over het programma, het laatste nieuws en verzoekt om feedback.
De Digitale Gesprekscyclus is een webapplicatie die HR-gerelateerde informatie online vastlegt en daarover rapporteert.
Ze stuurt automatische e-mails naar mensen die een brochure over het bedrijf of over een specifieke branche hebben gedownload.
Between opereert in de flexmarkt en zoekt succesvolle verbindingen tussen opdrachtgevers en talent.
Ze stuurt de mensen die zich inschrijven voor haar algemene nieuwsbrief automatisch een serie welkomstberichten.
Dé Vastgoedbeschermer is specialist in tijdelijk beheer van leegstaand vastgoed in herstructureringsprojecten.
Ze stuurt haar 'beschermers' (mensen die woon- of werkruimte zoeken) geautomatiseerde e-mails met het nieuwste aanbod.
ESCAP is een Europees samenwerkingsverband van organisaties die werkzaam zijn in de kinder- en jeugdpsychiatrie.
Le Bos de Rabaud is een familievakantiehuis met gîte, zwembad en bosrijke tuin nabij Limoges in Frankrijk.
Ze stuurt haar gasten na hun bezoek automatische e-mails aan de hand van boekingsdata en beschikbare huurperiodes.
We weten dat iedere organisatie uniek is, dus één van onze experts staat je graag te woord om je op weg te helpen.
Laat je terugbellenLeer meer over marketingautomatisering
Wil je een betere marketeer worden en je prospects / klanten precies op het juiste moment bereiken met het juiste bericht? Deze gratis whitepapers leggen je uit wat marketingautomatisering je organisatie kan bieden.
De basis van marketingautomatisering
We leggen je in dit gratis whitepaper uit hoe je op het juiste moment gepersonaliseerde en relevante e-mails verstuurt. Zo leer je hoe marketingautomatisering je klanttevredenheid en je omzet verhoogd.
Starten met customer journeys
We leren je in dit gratis whitepaper hoe je je eerste customer journey (klantreis) maakt. Met concrete tips leggen we je met marketingautomatisering in korte tijd geweldige resultaten bereikt.
Wij gebruiken HTML-mailing sinds 2015 naar volle tevredenheid. Het systeem zit eenvoudig in elkaar, maar kent brede functionaliteit. We versturen nieuwsbrieven aan klanten, nodigen relaties uit voor evenementen en hebben workflows ingericht die o.b.v. segmenten hele gerichte e-mailmarketing mogelijk maken.
Voeg je bij de 200.000 organisaties die wereldwijd gebruik maken van HTML-mailing om hun omzet met e-mailmarketing te verhogen.