Contact opnemen met de afdeling Support

Gebruik je HTML-mailing al en heb je een vraag of probleem? We zijn er om je te helpen! Hieronder lees je op welke manieren je misschien zelf al een oplossing kunt vinden. Kom je er niet uit, laat het ons dan weten.

Snel naar een oplossing

Als je onderstaande werkwijze aanhoudt, heb je vaak het snelst een antwoord op je vraag of oplossing van je probleem.

  1. Gebruik eerst onze zoekfunctie om te kijken welke pagina's dat oplevert;
  2. Geen succes? Bezoek dan de pagina veelgestelde vragen om handmatig door de onderwerpen te bladeren;
  3. Nog geen succes? Vul onderstaand contactformulier in. We reageren dezelfde werkdag, meestal al binnen 2 uur;
  4. Kan het niet wachten? Bij bij spoed naar 030 - 244 8890.

Voor ondersteuning per e-mail en telefoon is een ontzorgdpakket vereist.

Bekijk onze ontzorgdpakketten

Veelgestelde vragen

Waarom kan ik niet inloggen?

Bekijk eerst onze statuspagina om te kijken of er geen storing is. Verzeker jezelf er vervolgens van dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord klopt. Probeer eventueel een nieuw wachtwoord in te stellen. Indien dat niet lukt, kun je contact met Support opnemen.

Zijn er tutorials of trainingen beschikbaar?

Ja. Als je inlogt in de applicatie zie je rechtsbovenin de knop Help staan. Daarmee kom je terecht in onze kennisbank, waarin je met behulp van 120+ artikelen uitleg krijgt over de werking van de software en meer kunt leren over e-mailmarketing.

Richten jullie de software voor ons in?

Ja, maar alleen het gedeelte dat nodig is om je account goed in te stellen. Voor een eenmalig bedrag zorgen we dat de authenticatie is geregeld, er een database met relaties is aangemaakt en je over de code beschikt waarmee je in- en uitschrijfformulieren in je website kunt integreren. Een gebruikerstraining behoort ook tot de mogelijkheden. Bekijk hiervoor de pagina Kosten.

Op welke ondersteuning mag ik rekenen?

Je kunt zelfstandig met HTML-mailing aan de slag. Indien je vastloopt, kun je terecht in onze kennisbank met 120+ artikelen over de werking van de software. Indien je persoonlijke support en advies op prijs stelt, kun je een ontzorgdpakket afsluiten waarmee we tijd reserveren om je telefonisch en per e-mail te ondersteunen. We kunnen meekijken met campagnes die je verstuurd hebt, grafische of inhoudelijke verbeteringen voorstellen of automatisering voor je opzetten. Op de pagina Ontzorgdpakketten lees je er alles over.

Kan ik de software met meerdere collega's gebruiken?

Ja, dat kan. Je kunt zelfstandig collega's toegang geven en daarbij bepalen over welke rechten ze moeten beschikken. Zo kun je onderscheid maken tussen personen die enkel inzage in statistieken moeten hebben, tevens reguliere e-mails mogen versturen of ook toegang nodig hebben tot workflows en automatisering.

Naar alle veelgestelde vragen

Persoonlijke ondersteuning

Indien je een ontzorgdpakket hebt afgesloten, heb je recht op persoonlijke ondersteuning per e-mail. Afhankelijk van het het pakket kun je ons tevens telefonisch bereiken.

Verzoek om persoonlijke ondersteuning

Scroll naar het onderwerp dat het beste aansluit